Ai nevoie de ajutor? Contacteaza-ne la: contact@autocov.ro   /  0732 322 345
  • La AUTOCOV gasesti
    • la cele mai bune preturi

    Intrebari frecvente

    INTREBARI DESPRE COMENZI

    1) Cum comand?

    Produsele dorite vor fi selectate în urma vizualizării paginii de detaliu corespondente fiecăruia. Produsul poate fi adăugat în coș prin apăsarea butonului “Adauga in cos”.

    După adăugarea tuturor produselor dorite în coșul de cumpărături, bifează acordul pentru "Termeni si conditii" și apasă butonul “Finalizeaza comanda”. Vei fi condus automat către pagina în care este necesară introducerea datelor de livrare și ulterior alegerea modalității de plată.

    2) Cum este procesată o comandă?

    După ce comanda este plasată pe site, dacă mai avem nevoie de detalii suplimentare precum adresa de livrare, caroserie mașină, etc, poți fi contactat telefonic, în maximum 24 de ore lucrătoare. 

    Ne vom asigura împreună dacă accesoriile comandate sunt cele potrivite mașinii tale și dacă ești de acord, în aceeași zi vor fi predate curierului. Astfel, le vei putea folosi imediat ce curierul ți-a adus comanda.

    În situația în care ne-ai furnizat deja la plasarea comenzii toate informațiile necesare, vom expedia comanda fără confirmare telefonică și astfel vom scurta timpul de livrare!

    3) Ce se întamplă dacă nu pot fi contactat telefonic? 

    Conform Politicii de livrare a firmei, în situația în care furnizați un număr de telefon invalid sau incorect, ne rezervăm dreptul de a anula comanda dvs. Aceasta se datorează necesității de a vă contacta în anumite situații pentru gestionarea comenzii, precum și pentru a vă furniza/solicita informații importante privind livrarea.

    De asemenea, vă informăm că curierii noștri nu vor putea livra comenzile care nu dispun de un număr de telefon valid. Este esențial să furnizați un număr de telefon corect, deoarece acesta facilitează comunicarea și coordonarea detaliilor legate de livrare, asigurându-vă că produsele dvs. vor ajunge în condiții optime și la timp.

    4) Ce se întamplă dacă plătesc online și, dintr-o eroare, produsul nu mai este în stoc?

    În acest caz poți opta pentru una din următoarele opțiuni:

    • Îți spunem când ajunge din nou produsul în stoc și îți expediem comanda la momentul respectiv - în principiu nu durează mai mult de 21 zile.
    • Înlocuim produsul ales cu un altul echivalent de la alt producător și care este în stoc, bineînțeles dacă îți dorești acest lucru.
    • Îți returnăm suma în contul bancar în maxim 2 zile de la data înștiințării.

    5) Pot să anulez sau să modific o comandă?

    Sigur, trebuie doar să ne comunici ce anume dorești să anulezi/modifici fie telefonic la numărul 0732 322 345 (se poate chiar și prin SMS sau Whatsapp), fie prin email la adresa contact@autocov.ro .


    INTREBARI DESPRE PLATA

    1) Cum plătesc?

    Ai 3 opțiuni pentru efectuarea plății:

    1. Plata ramburs - plătești cash curierului, când îți aduce coletul.
    2. Plata cu cardul, direct pe site atunci când plasezi comanda.
    3. Plata prin transfer bancar - după confirmarea telefonică, primești factura pe email, efectuezi plata în contul firmei și ne trimiți o copie după ordinul de plată, iar noi vom expedia coletul către tine imediat după aceea.

    2) Ce carduri sunt acceptate pentru plățile online pe AUTOCOV? 

    VISA și Mastercard.

    3) Cum primesc factura?

    Primești factura în format electronic pe email imediat după confirmarea comenzii, dar și printată, aceasta fiind pusă pe colet împreuna cu awb-ul la momentul expediției.

     

    INTREBARI DESPRE LIVRARE

    1) În cât timp se livrează comanda? 

    Autocov expediază comenzile primite de luni până vineri până în ora 15:00 în aceeași zi, iar livrarea se face în 24-48 de ore lucrătoare. Unele livrări pot dura până la 48 de ore, dar din experiență, peste 95% dintre colete ajung în 24 de ore!

    Comenzile primite peste weekend sunt procesate în prima zi lucrătoare, iar livrarea se face, deasemenea, în 24-48 de ore.

    2) Cât costă livrarea? 

    Taxa de livrare este de 22 de lei și nu se mai percep alte taxe pentru kilometri suplimentari. 

    Așadar, expediem oriunde în țară cu doar 22 de lei.

    3) Care sunt curierii prin care este expediată comanda? 

    Livrările se fac oriunde în România prin unul din colaboratorii noștri: GLS, Urgent Cargus sau DPD. Pe baza experienței noastre cu fiecare dintre acești curieri, alegem pentru tine curierul cu cei mai buni timpi de livrare în zona în care îți trimitem comanda.

    4) Cum pot urmari comanda plasata?

    După procesarea comenzii, primești un email cu datele curierului și cu numărul coletului (AWB-ul). Tot ce iți rămâne de făcut este să intri pe site-ul curierului respectiv și să introduci AWB-ul.

    5) Pot verifica coletul la primire?

    Sigur, poți verifica coletul și să îl păstrezi doar dacă ești mulțumit. Dacă dorești acest lucru, avem rugămintea la tine să comunici acest aspect colegilor noștri telefonic la 0732 322345 ca să ne asigurăm că expediem coletul cu un curier care acceptă deschiderea coletului la livrare.

     

    INTREBARI DESPRE SCHIMBUL DE PRODUS, RETUR SI GARANTIE

    1) Ce se întamplă dacă produsele nu se potrivesc mașinii?

    Nu îți face griji - responsabilitatea pentru neînțelegere ne-o asumăm noi și îți schimbăm produsul gratuit. Autocov este unul dintre puținele magazine online care nu percep costuri de retur. Este un mod al nostru de a ne arăta grija față de nevoile dvs.

    Așadar, atât returul cât și schimbul unor produse sunt GRATUITE.

    2) Cum pot returna produsul? 

    Indiferent de motiv, trebuie doar să ne comunici la numărul de telefon 0732 322 345 faptul că dorești să returnezi un produs , iar noi ne vom îngriji ca un curier să vină la adresa ta și să ridice produsele. Toate costurile sunt suportate de noi.

    3) În cât timp primesc banii înapoi dacă returnez un produs?

    Termenul de restituire a sumelor de bani este de 10 zile lucrătoare de la momentul notificării. De regulă nu durează însă mai mult de 48 de ore după primirea produsului returnat.

     

    INTREBARI DESPRE CONTACT

    1) Cum vă pot contacta?

    Pentru că punem foarte mult accent pe relația cu clienții noștri, am încercat ca acest pas să îl facem cât mai accesibil. Așadar, ne poți contacta telefonic la 0732 322 345, prin SMS / WhatsApp la același număr de telefon, ori la adresa de email contact@autocov.ro.

    2) Pot comanda prin telefon?

    Sigur! Dacă ai nevoie de asistență, sună-ne de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00, la numărul de telefon 0732 322 345 și te ajutăm cu drag să alegi produsele potrivite pentru mașina ta.